Čo u nás budeš robiť?
NÁPLŇ PRÁCE:
- Realizuje a koordinuje on-line a off-line marketingové aktivity pre vodný park TATRALANDIA v spolupráci s nadriadeným s cieľom napĺňania obchodno-marketingovej stratégie a plánu spoločnosti.
- Navrhuje, realizuje a koordinuje reklamné kampane spoločnosti, koordinuje dodávateľské firmy, a mediálne spoločnosti, koordinuje výrobu reklamných formátov.
- Navrhuje, realizuje a koordinuje štandardy pre strediskové aktivity, komunikáciu v strediskách, propagáciu produktov spoločnosti v stredisku.
- Vytvára a kontroluje štandardy pre textový a mediálny obsah na internete, za účelom zvyšovať udržania rovnakej kvality a jednotnej komunikácie v spoločnosti.
- Reprezentuje spoločnosť na výstavách, prezentáciách a podujatiach.
- Sleduje nové trendy, príležitosti a navrhuje aktivity v oblasti online a off-line propagácie.
- Realizuje a analyzuje štatistické prieskumy zákazníkov, trhu a konkurencie.
- Tvorba obsahu a jeho následne publikovanie na zverené firemne sociálne siete (instagram, facebook, tik-tok).
- Vykonáva administratívne činnosti spojené s fungovaním marketingu, evidenciu faktúr, objednávok, zmlúv.
- Realizuje a eviduje zápisy ochranných reklamných známok.